Alla inlägg under augusti 2010

Av liselott Häggroth - 29 augusti 2010 19:07

Hejsan!
Nu har jag spenderat helgen på att vara sjuk :( Och är forsatt sjuk idag oxå :/Snart ska jag försöka få i mig ngt med min onda hals nåja skriver kanske imån Kram//lizelott

Av liselott Häggroth - 28 augusti 2010 12:09

Hej!

Snart ska man gå på stan med syrran :D . fortfarande ont i halsen! Asså kan det inte bara försvinna , man kan ju inte ens äta som vanligt!:( nåja snart ska jag på stan skriver mer sen //lizelott :D

Av liselott Häggroth - 27 augusti 2010 11:46

Hejsan!

idag är jag hemma från skolan för att jag har svin ont i halsen ;( halstabletterna hjälper inte alls mkt ....nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på lite musik :Alicia Keys- Try to sleep with a broken heart,Robin-Dancing on my own. Snart ska jag gå och sova iaf försöka.... :) nåja nu ska jag göra lite olika saker så ,jag skriver mer senare kanske ... // Lizelott      

Av liselott Häggroth - 26 augusti 2010 20:16

Hejsan!

nu har jag svin ont i halsen kan ej svälja,börjar bli täppt i näsan nu oxå ;( Nåja imån e det skola sissta dan innan helgen . man får vila upp sig ordentligt under helgen så man blir ganska frisk iaf...Imån börjar vi oxå nio sovmoorgoon!!!    jag har som bara ont i ena sidan av halsen.. e det normalt? jag vet inte brukar aldrig ha ont i halsen :P nåja nu ska jag ställa klockan på halv åtta. sen bestäma kläder till imån senare blire att åka till john blund ! Kramiz    //lizelott xD

Av liselott Häggroth - 26 augusti 2010 13:58

Hejsan!

Nyss kom jag hem från skolan. idag slutade vi inte efter lunch för vi hade mentorgrupperna kl ett.... idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske vara med Evelina ,om vi har ngt att göra ... det gick tyvär inte nu heller att ladda in bilder...:( nåja nu ska jag dra kram //lizelott :P

Av liselott Häggroth - 25 augusti 2010 21:56

Hejsan!

det gick tyvärr inte att ladda upp några bilder men jag ska försöka igen imån    just nu gör jag ingenting.... snart måste jag sova så jag orkar upp i mån    jag börjar nio hela veckan...:P men nästa vecka blir det nog åtta.. :/ nåja snart måste jag ställa klockan  jag har inte så mkt mer att skriva om....    nepp nu ska jag dra och sova god natt    Skriver imån oxå kram // liselott XD

Av liselott Häggroth - 25 augusti 2010 13:12

Hejsan!

nu sitter jag här hos min bästis och passar på att blogga lite XD idag började vi kl nio i skolan ... sovmorgon skööööönt! :D idag ska jag inte göra så mkt , förutom att vara med bästisen Evelina haha XD vi ska kolla en film snart som vi aldrig har sett så  ja man får väl se om den e bra XD jag kmr försöka att ladda upp bilder på mig senare idag .... men nu ska vi se film ! ´Kram//lizelott (liselott)

Av liselott Häggroth - 24 augusti 2010 15:37

Heejsan!

snart ska jag gå till frida och vara med frida och johanna hahah! XD undra vad vi hittar på.... det e ju bara 10.9grader ute:/ imån e det skola oxå får ställa kl på halv sju i mån.... jag tror vi slutar efter lunch då haha :D det blir nog iaf att jag och frida och johanna e inne och gör ngt tror jag:) jag får se om jag is gå på ridningen idag men jag tror det XD nåja nu ska jag dra till frida kramiz//lizelott <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards