Alla inlägg under september 2010

Av liselott Häggroth - 13 september 2010 19:56

 

Hejsan!

Nu har jag inte bloggat på väldigt läänge! men idag tänkte jag att jag tar mig tid och bloggar lite om vad som har hänt XD Igår fick jag bli skötare på VÄRLDENS bästa häst som heter Fabriano.L Han e sååååååååååå sööt <3<3<3 jag ska sköta han för första gången nu på ondsdag :D Idag var jag på stallet och fick hjälpa till med honom ;D Han e verkligen SUPER snäll!! nåja ska hoppa i durschen nu skriver imån //Lizelott   

Av liselott Häggroth - 7 september 2010 16:49

Hejsan!

Tänkte jag hinner skriva ett inlägg nu innan jag åker till stallet...,.Idag började vi nio i skolan ;D men imån börjar vi åtta som vanligt:( Nåja idag har jag ridning:) det har jag då varje vecka :D Nåja har ej tid att skriva mer hej då///lizelott  

Av liselott Häggroth - 2 september 2010 15:52

Hejsan!:)

Har ej skrivit inlägg här på några dagar... Jag har varit sjuk så har ej orkat pga av det :/ Jag kmr inte skriva här hela tiden men lite då och då när jag har tid.Nåja jag kan berätta lite om idag jag började åtta,i skolan och slutade halv fyra :( jag hatar verkligen låååååååånga dagar! Nyss har jag varit med Olivia och Johanna!:) det var kul fast jag bara var med dom typ i 20 min haha ..... Eftersom jag gillar hästar :) så vet jag att det inte e en sport som alltid blir accepterad! men jag förstår inte vad det e för fel att gilla hästar! Vissa blir tillomed mobbad för att man gillar hästar elr ja kanske inte mobbade men retade iaf! Det e helt fel... Jag har många gånger fått höra att när man rider tränar man inte utan bara skumpar runt på en häst men det e ju fel! man tränar en hel del! Till ni som läser detta nu och inte vet så tränar man Mag-muskler,ben-muskler....m.mm Har ni tänkt på att vi som rider tar en väldigt stor risk .. För vi sitter ju upp på en helt levande häst som kan göra vad som helst! ;) Hahaha nåja nu ska jag inte rabbla upp här om hästar men:P kände bara att jag var tvungen att påpeka det! haha det blev ett riktigt låångt inlägg nu...  Kram // lizelott :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards